کد خبر: ۹۳۰۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

عکس| سورپرایز رئالی‌ها توسط ماتادور بزرگ؛ امباپه به نادال هدیه داد

کیلیان امباپه پس از اولین بازی با رئال مادرید تصمیم گرفت پیراهنش را به رافائل نادال اهدا کند.
عکس| سورپرایز رئالی‌ها توسط ماتادور بزرگ؛ امباپه به نادال هدیه داد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت داد تا در هفته اول در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشده باشد.

یکی از نکات جالب و مورد توجه این بازی حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید بود. او پس از مدت‌ها کشمکش و جنجال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از پاری سن ژرمن جدا شد به رئال پیوست و شب گذشته برای اولین‌بار در یک دیدار رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت، اتفاقی که بسیاری از هواداران این تیم منتنظرش بودند.

رافائل نادال، تنیسور مشهور و محبوب اسپانیایی، که یکی از هواداران متعصب رئال هم به حساب می‌آید شب گذشته در ورزشگاه خانگی مایوکا حضور داشت تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند و پس از پایان بازی هم به رختکن رئال رفت تا با بازیکنان تیم محبوبش دیداری داشته باشد.

امباپه هم مدتی را مشغول گفت‌وگو و صحبت با نادال بود و در پایان هم تصمیم گرفت که هدیه ویژه‌ای برای او در نظر بگیرد و پیراهنش از اولین بازی با رئال مادرید را به این تنیسور اهدا کند تا به این شکل به او ادای احترام کرده باشد.

عکس| سورپرایز رئالی‌ها توسط ماتادور بزرگ؛ امباپه به نادال هدیه داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین